2008.11.12. 22:21| Szerző: Τunγacsáp

Jól van már, ezt is elhanyagoltam. De most!

A B-oldal blogon volt ez a Giana Sisters-es poszt, onnan vettem ezt a zenét :)

Aki játszani akar vele, az itt megteheti. Nálam ez mondjuk szaggat, én inkább előveszem az emulátort.

Szerintem ez az első C64-es játék, amivel játszottam. Előtte voltak azért C16-osok is... :D Pl. volt valami vonat tetején ugrálós, amihez trükközni kellett valamit assembly-ben, hogy elinduljon. :)

Kedvencek voltak még a Nebulus, a Krakout, ööö... emlékezz!... Donald Duck, ööö, nem jut több eszembe. :)

Címkék: este c64 machinae supremacy  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr15766185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása