2014.03.13. 18:53| Szerző: Τunγacsáp

...vagyok mostanában?

Értékeltek, mint munkást. Fura, hogy olyan szkeptikus vagyok, és el tudok képzelni mögé egy negatív történetet is. De azt is tudom, hogy tényleg jó vagyok. Szóval jó osztályzatot kaptam, kiemelkedek a nagy tömegből. Látok némi utat a jövőre nézve is. Gondoltam is, hogy így majd bátrabban mehetek az egy évem után fizetésemelésért. Hát nem. A fizetésemelés jött el értem. :)

Túlvagyok a téli betegségen, tavaly egy percig sem volt ilyen, most meg kb. két hétig némi megszakítással. Ha rágondolok, akkor még köhögök, ez pszichés. :)

A paprikák és paradicsomok már növekednek (a növény, nem a termés!), már szabit is kivettem, hogy felássam a kertet, kapáljak, gereblyézzek, whatever. Ez még igényel némi tervezést, nem tudom hova lenne jó elhelyezni a növényeket.

Mi van még? Ellustultam. Hazaérek, és csak döglök. Az eltervezett dolgokat halasztom. Mikor lesz így szervizelt kerékpárom? Mikor megyek fogorvoshoz? Legalább a májusi hosszú hétvégémre már megvettem a vonatjegyet és kivettem a szabadságot. Már csak egy személyi igazolvány kell, hogy kijussak az országból. :)

Egyelőre ennyi.

Címkék: én napló  |   | 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr245859077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Τunγacsáp 2014.06.16. 20:13:08

Negyedéves retró:
A munkahelyen érdekes változások. Na majd meglátjuk augusztusban-szeptemberben, meg majd akkor, ha kész lesz, amit most csinálunk. De hogy mindenki mostanában keres embert!?

A paprikák és paradicsomok továbbra is csak nőnek. Illetve talán már van, ami elérte a determinált magasságát. A kert felásására túl sok energiát pazaroltam, kb. két hely van, ahol megterem bármi kultúrnövény, a többin jó lesz a fű is. :)

A biciklit az új kerékkel sokkal könnyebb tekerni, egy fokozattal nehezebben hajtom úgy, mint előtte. De az is lehet, hogy izmosabb lett a lábam. Nő a súlyom, de a derekam nem, és nem tudom hová megy. :D

Azt hittem már túlvagyok a nagy téli-tavaszi problémán. És végülis igen, jól elvagyok, csak mostanában sokszor meglódul a fantáziám. Na mindegy, végülis élvezem, majd ha zavar, akkor törődök ezzel is. :)

Kijutottam az országból, az még jó volt, vissza már nem. Itt most az út minőségére gondolok. Azaz a vonatszerelvényére. Azért van különbség a MÁV és az ÖBB másodosztály közt. Inkább repülök majd. :)

Τunγacsáp 2014.06.16. 20:14:25

Ezek a kis betűk! Jelentéktelennek tűnnek, meg dőlnek, mert a saját kommentre ilyen stílust állítottam be. Talán megnövelhetném a méretét, hmm, hogy is kell...
süti beállítások módosítása