2011.06.26. 23:32| Szerző: Τunγacsáp

Ez a Marco Antonio nagyon szerelmesen énekel.

Azt mondja, megérte neki minden, hogy most a szerelmével legyen. Ha nem tudnánk, ő nem más, mint Jennifer Lopez, és úgy házasodtak össze, hogy épp eltelt egy hét az előző feleséggel való válás óta. Na de mindegy is, engem nem érdekel, csak jó lesz a salsa háttérzenének.

Megy most a tévében a Match Point. A színészképzőben én biztos oktatnék a kardvíváson és a lovagláson kívül ütősportokat is. Kiábrándító, ahogy béna ütőfogással bénákat ütnek, inkább ne mutassák, hogy mit csinálnak, szerencsére ebben a filmben is gyorsan váltott az operatőr.

Ebben a filmben aztán kiderül, hogy mi éri meg, és mi nem. Vagyis hát fogalmam sincs, mert nem láttam. Most se fogom megnézni, majd máskor. Talán a hétvégén?

Kerestem igazi meccslabdát, de inkább megtaláltam a jelenlegi 3 legjobb férfijátékost fiatalabb kiadásban:

Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr213017365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Τunγacsáp 2012.07.22. 19:52:30

Na, még csak itt tart a dolog?
velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/04/12/marc_anthony_benyujtotta_a_valokeresetet/
Ez a cikk nem tudom honnan veszi a pár hetet. Arra gondol, hogy a válás kimondására várt? Nem értem, mit tököltek eddig, nem úgy volt, hogy J-Lo már jól kitervelte előre a procedúrát tavaly nyáron?

Ja, hogy most már sürgős neki?
velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/05/04/hazasodni_akar_jennifer_lopez/

Amúgy miért is bulvározok? Ja, hát csak ezt a fonalat véletlenül felvettem, és nem engedem el. :)

Τunγacsáp 2014.11.01. 11:48:49

Eh, celebvilág! Fontos nekik a megjelenés, a hírverés. Az újságíróknak meg a kattintásszám, a hirdetőknek a konverzió, hová lesz így a világ?

velvet.hu/gumicukor/2014/11/01/ben_affleck_ripityara_torte_jennifer_lopez_szivet/

Már épp megcsömörlöttem tőle, és manipulációt sejtek ott is, ahol talán nem kéne, mert végre úgy néz ki, mint akinek fény gyúlt a fejében.

"BANG, címlap! J-Lo könyve hamarosan megjelenik!!!"

Τunγacsáp 2014.11.12. 21:16:18

1.bp.blogspot.com/-GXlMXPTS2SA/URa5leR25yI/AAAAAAAAZPo/MU6A2rBZp9k/s1600/Shannon+de+Lima4.jpg

Nem mondom, megértem Marc Anthonyt, azt mondjuk furcsállom, hogy nem kicsit emlékeztet Shannon Jenniferre. Más is így látja?
Vajon mi az oka, hogy valaki külsőre mindig hasonló párt választ magának? Szerintem az esetek kisebb részében magyarázható ez az ízléssel, inkább valami berögzült benyomás, vélekedés, ööö valami lehet a háttérben. Hirtelen egy nőismerősöm jut eszembe, aki mindig magas, vékony, szemüveges férfiakat választott.

De nem csak a külső lehet szempont. Mit lehet még elképzelni? Személyiség, életkor, foglalkozás, lakóhely...

Valahogy úgy érzem, hogy Marc Anthonynak sem egyszerű.
süti beállítások módosítása