2008.11.22. 05:44| Szerző: Τunγacsáp

De jót táncoltam erre egy jó barátommal. :)

Mister can you tell me
where my love has gone?
She's a Japanese girl.
(:D azért én maradok a lányoknál, csak semmi buzulás!)

Kösz a bulit annak, aki csinálta! Nem ez volt a napom i-jén a pont, meg a hab a tortán, de jó volt. :)

(Hideg van még, hogy lefeküdjek aludni, túlságosan letekertem a fűtést, egyébként durmolnék már rég. :))
(és tényleg korán volt, már látom, de javítottam :DDD)

Címkék: hétvége aneka  |   | 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr74782297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nessun norma 2008.11.22. 12:26:14

"de semmi buzulás, buzulás az nuku!" :)

egyébként szerintem is jó volt, remélem, nem bánod, hogy rá lettél beszélve :) csak kár, hogy most meg dolgozni kell :/

Morgan le Fay 2008.11.24. 18:06:28

Szia Gabó, nahát:)
(köszi a linket!)
Szerintem rajtunk kívül senki sem ismerte ezt a számot:)

nessun norma 2008.11.24. 20:28:55

hihihi, még egy ismerős :)))

nessun norma 2008.11.24. 20:30:53

ja, egyébként ezt a számot én is ismerem, de nem is hallottam most, hogy volt :-o

Τunγacsáp 2008.11.24. 20:43:03

Ki kell ábrándítsalak Morgan, én sem ismertem, de azóta bepótoltam eme hiányosságom :D
Meg éppen senki sem járt arra, mikor ez ment.
Aztán meg már hiába követeltem, én sem hallottam többet, bezzeg Madonnát! Ehh...
Azért a Gangsta's Paradise sem volt rossz! :)))
süti beállítások módosítása