2009.11.14. 17:36| Szerző: Τunγacsáp

Volt egy testvérpár, akivel annakidején nagyon sokat játszottunk. A kezembe fogtam a kemény rudamat, és nagy átéléssel rángattam, miközben őket figyeltem. Ma is nosztalgiával gondolok vissza azokra az időkre.

Ma is néha-néha összefutunk, és jól érezzük magunkat. De nemrég megtudtam, hogy elhunyt az az ember, akinek köszönhetem őket. :(

Már korábban is meséltem róluk, úgyhogy álljon itt inkább egy felvétel arról, hogy milyen az élet Gianával és Mariával!

Címkék: hétvége  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr931525106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása