2009.06.05. 05:20| Szerző: Τunγacsáp

Megnő az esélye az egyedi url-nek, ha spec karakter van benne? Bár ugye az nem is kerül bele, csak aláhúzásjellel.

Egy ideje már járok salsát tanulni. Azt nem mondanám, hogy ennyi idő alatt profi lettem, de igen jól tudom magam érezni közben, remélem a partnerek is. :) Valaki azt mondta, hogy salsa-király vagyok, de lecsitítottam, hogy legfeljebb salsa-udvaribolond. Eszement emberek vannak. :)

Na, indítsd már! Folyton ez a zene megy, én nagyon bírom. :)

Szóval nagyon nem bántam meg, hogy tegnap is részt vettem az oktatáson. Előtte fél liter vörösbor lecsúszott a torkomon jó társaságban, így nagyon különleges volt a hangulatom. Érdekes, így mindjárt úgy éreztem, hogy roppant szimpatikus vagyok néhány lány-egyednek. De lehet, hogy ezt csak a beszáradt vörösboros pohárban maradt emlékek mondatják velem. :) Pont a nekem legszimpatikusabbnál persze nem vettem észre ezt a fajta viszonzást. De ha egyesek, kettesek unják már a bátorságot belém rugdosni, akkor inkább mégis próbálok vele valamit kezdeni. Kivéve, ha addig nem történik más. :) Ugye hát nagyon tavasz van, szinte már nyár. :D

Leader-kedtem is. Engem is utolért a végzet. Kicsit rekedtes hangon üvöltöttem a figurákat, közben magam sem bírtam lelépni őket, ha meg már unalmassá kezdett válni, akkor a partnernőm súgott. :D

Érdekes emberek bírtak ott összegyűlni. A lány, aki folyton közel táncol az emberhez (lehet, hogy akar valamit? vagy ő ilyen?), egy nő, akivel imádok táncolni, egy nő, akivel utálok táncolni, olyanok, akik számonkérik rajtam a mosolygást, meg egy teljesen lökött, aki valami olajágról kérdezősködött. :D

Na jó, én lefekszem most aludni, mert nem annyi még az idő, mint mikor ez megjelenik. Akkor még aludni akarok. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr291164695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nessun norma 2009.06.05. 08:49:15

flúgos :) (valamintezittegyvirtuálrugdosás :D)

csipesz. 2009.06.06. 01:27:46

De jó, hogy megtaláltad ezt a számot! :) Már megy is a hordozható zenelejátszó készülékemre, és a sárga volvón reggelente, úton a gyapotföldek felé ezt fogom hallgatni. :)
Egyébként pedig: :)))

Τunγacsáp 2009.06.06. 01:43:44

@csipesz.: Hajrá! :)))
Akkor most így a lábad nyomában negyed órával meghallgatom én is Mikaélát.
Jaj de csúnya este volt ez! :D

Τunγacsáp 2009.06.06. 01:47:56

Ehh, jogsértés merült fel, kellett nekem felhozni napközben. :D Javítom máris. :)

Τunγacsáp 2009.06.12. 19:26:13

Bezzeg most nem volt a nekem legszimpatikusabb. Meg az imádok-utálok vele táncolni páros se. Na de sebaj, ismét jó volt :)))
Hombres derecha, mujeres izquierda!
süti beállítások módosítása