2008.11.15. 10:23| Szerző: Τunγacsáp

ROFL nap volt tegnap. Na jó, inkább az elmúlt 14 órában. :)

Kezdem azzal, amit a gyengébb idegzetűek is elviselnek. Guillermo egy sokoldalú parkolóőr. Néha elvállal más munkákat is, így aludni is alig marad ideje. Szegény. :)

Aztán miközben tegnap vonatoztam a szokásos péntek esti banzájra, nyugodtan verset írogatva, felszállt egy toprongyos emberke, lerakta a cuccait, de még ott álldogált az ülésénél, így hát odafigyeltem, mit is csinál.

Elővette a Walkman©-jét, teátrálisan felemelte a magasba, megnyomta a Play gombot, és elkezdte rázni neki. Elég hangosra volt állítva a hangerő, úgyhogy tisztán lehetett hallani, hogy ezt hallgatja:
(és ezt most csak az erős idegzetűeknek:))

Kész, fogtam a fejem,vinnyogva röhögtem. :D

Elég is mára.
Munkára!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr7769976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nessun norma 2008.11.15. 21:26:49

jaaaj, a másodikat nem, nem, nem :D "nem_kap_taget", mi? :) engem nem vágsz át! (egyébként ezt a momentumot ma én is emlegettem :))
süti beállítások módosítása