2008.12.01. 06:00| Szerző: Τunγacsáp

Ha kontrasztot keresnék az előző posztcímmel, akkor is jó lenne talán ez a cím, de ez egyben a magyar címe az Evangelion 1.0: You Are (Not) Alone című animének.

Úgy néz ki, hogy az egész sorozatot passzítják bele néhány mozifilmbe. Az első jó volt, jelentem :) Megérdemelte, hogy ne vesszen el az idő homályába, és csak a fanatikusok, meg akik még annak idején látták, azok tudják, hogy mi is ez. :)

Már mozi közben filóztam, hogy ebből poszt lesz, és volt egy zene, amit ki akartam ide rakni, de a fejemben már sokminden kavargott azóta, és nem vagyok benne biztos, hogy ez az:

És egy kép is kell ide, amin én is mosolyogtam:

 

(És ez a hetedik "nem vagy egyedül" című poszt, úgy néz ki az emberek inkább az egyedülségről írnak. Na jó, ezt többféleképpen lehet írni, ezért minden változatából kevesebb van. De ez a kérdés már Szaffy blogján is felmerült, nem akarok én plagizálni. :))

Címkék: reggel evangelion  |   | 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr95797140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nessun norma 2008.12.03. 00:55:59

nekem is haikut kell költenem majd, ha néma hallgatásba burkolózol, hogy bújj elő onnét? :)
süti beállítások módosítása