2009.05.11. 22:28| Szerző: Τunγacsáp

Reggel már kigondoltam, hogy akarok ide valamit írni, aztán azt el is felejtettem. Este meg már mást akartam, de akkor nem volt net. Ezt nem fogom elfelejteni, de most megyek aludni, hogy holnap reggel biciklizhessek egy jót. Elhatároztam. Biztos segítettek a reggel kocogó szép lányok. :)))

A zenével kötök csomót a zsebkendőre, hogy valami jár az agyamban:

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr731116053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Τunγacsáp 2009.05.12. 07:24:00

Amennyi kocogó lányt láttam, az mind csúnya volt.
Az előző mondat inkább az ellenblogra való. :)
süti beállítások módosítása