2009.10.18. 20:17| Szerző: Τunγacsáp

Hogy elmúljon a köhögésem, a nyakfájásom, a barátoknak is éppen kedvük legyen, és elmenjünk bulizni.

Pénteken még a tüdőmet köpdöstem ki, pedig már elmúlt egyszer, csak jött a rossz idő, és visszaestem.

De az is lehet, hogy csak pszichoszomatikus. Azt mondják azért köhög az ember, mert mondani akar valamit, csak nem teszi. Ez még nem tűnik értelmetlen ezotériának nekem.

Mondjam? Ne mondjam? Hmm...

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr511458697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lena. 2009.10.19. 20:09:32

Mondjad! Ne fojtsd el! Pláne ne a saját blogodon! :)
Most sül a lekvároskiflim. :) És szombaton megyek haza egy hétre. :)

Τunγacsáp 2009.10.19. 21:30:34

@Lena.: Hű, hát készültem, hogy ma megírom, de itthon is kell intézni a dolgokat. Pl. kenyeret sütni! :)
Milyen lett a lekvároskifli?
Juhé! Mi jót csinálsz itthon? :)

Lena. 2009.10.20. 19:42:51

A lekvároskifli jó lett, bár sajna nem falták fel azonnal - az lenne az igazi dícséret. :) De az egyik kollégámnak nagyon ízlett, öröm volt nézni, ahogy ette, úgyhogy már azért megérte. :) Jó legalább egy embert találni, aki látható élvezettel eszik, akinek érdemes sütni-főzni. :) Otthonra nincs semmi különös program, a szokásos, család, barátok. Nem szeretem nagyon szervezni, nyitott vagyok minden váratlan eseményre. :)

Τunγacsáp 2009.10.20. 23:05:38

Kaptál bele szilvalekvárt?
Jó lehetett, te már mesteri vagy benne! :)
Az én kenyerem szép lett, viszont sótlan. De ez még nem akkora baj, a melegszendvics jó volt belőle. :)
Egy hét alatt sok váratlan dolog történhet... Ízelítőnek néhány várható: felkel és lemegy minden nap a Nap, éjjel hidegebb lesz, mint nappal, valamikor kakaót fogok inni, annál rendszeresebben kávét, ki fogod fújni az orrod, és ha lefekszel aludni, akkor később felébredsz.

Lena. 2009.10.21. 06:35:03

Itt is van szilvalekvár, állítólag keményebb fajta is, mert itt is sütnek belőle, de én még nem próbáltam. Otthonról vannak házilekvárjaim, aminek egy részét közösen csináltuk anyuval. Ezt most éppen ribizlivel csináltam szilva helyett, mert az volt bontva és az is jó sűrű, de szilvával a legjobb. Majd fontos vendégnek azzal csinálom meg. :)

Τunγacsáp 2009.10.21. 17:16:35

Egyre inkább gyanús, hogy én is szilvalekvárból csináltam. De van ribizlim is, viszont az folyik. Süthető lekvárból is jó vajon? Legközelebb kiderül! De gesztenyésből is több kell. Még jó, hogy kiadós. :)
süti beállítások módosítása