2008.10.25. 05:56| Szerző: Τunγacsáp

Hányinger kerülgetett a szódától... Pedig whisky is volt benne(m).

Úgyhogy én is az itthon tombolásra lettem kárhoztatva.

Tiszta, egyenes, az ami, az ami:

És ami az állatot hozza ki belőlem:


R.I.P.

Ha már nem lett forró éjszakám, nem tett senki egyértelmű ajánlatot, a hűvös hajnalban hazaérve (vagy csípős, mint a csili? ;) ), muszáj volt táncolnom a felmelegedő házban.

És most rohadt jól vagyok. Más se gondoljon hülyéket, mert leharapom a zorrát! ;)))

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr39730660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nessun norma 2008.10.25. 08:57:37

hú, szóda whiskyvel??? nem nyomtad gyengén akkor. majd mesélj :) és további jó tombolást ébredés után :D
ja, és nem merek semmire se gondolni, mert féltem a zorrom...
:DDDD

nessun norma 2008.10.25. 23:51:59

ó, ma nem is lesz több már?...

Τunγacsáp 2008.10.26. 01:30:47

hát nem, bár még visszadátumozhatom :) na mindjárt, bár már inkább aludni kén'

nessun norma 2008.10.26. 09:04:31

óóó, hát én ekkor _már_ nem aludtam. no lássuk, mi az, ami ma már ciki :)
süti beállítások módosítása