2008.12.28. 22:15| Szerző: Τunγacsáp

Belépek a terembe. Egyedül vagyok. Odamegyek a székemhez, lerakom a csellóm, elhelyezkedek. Egy rövid hangolás.

Egy sóhaj.

Eljátszom ezt a darabot, a kedvencem. Ez én vagyok. Csak rajtam áll, hogy milyen lesz.

Jó vagyok-e vagy rossz? Kinek mi tetszik. Néha szívből játszom, néha technikásan. Sokszor magamra sem ismerek.

Szerintem jó vagyok, legalábbis nem hallgatnának, ha nem lennék legalább valamire jó. Van, akinek a szívébe loptam be magam. Van, akinek a technikám tetszik. Van aki engem kedvel, azt, aki vagyok, úgy, ahogy vagyok.

Mindjárt jönnek a többiek, és próbálunk együtt tovább.

Hallgasd!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr9845977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nessun norma 2009.01.04. 21:01:18

itt az újév
mi meg maradunk
poszttalan?

(szabadverstelenség :D)

Τunγacsáp 2009.01.04. 21:57:17

Antiszoc vagyok, meg puffogok, meg a faszomkivan. Jobb, hogy nincs is poszt. :) Bár így ugye nem tükrözi a blog a valóságot. :)
Jó, lehet összedobok valamit.
süti beállítások módosítása