2009.08.11. 22:40| Szerző: Τunγacsáp

Kinyírtam egyet valószínűleg.

Na nem a gazokra gondolok, amiket tucatjával húzok ki, hanem egy kedvenc szobanövényemre. (Igazából mindegyik kedvenc, mert nincs sok. Ööö, mennyi is maradt? ) Egyszer már eldobálta a leveleit, de átültettem, és megmaradt, újra hajtani kezdett. Most azonban kicsit erősebben hozzáértem a szárához, az meg eltört. :( Szerintem volt már valami baja ott, elég könnyen dekapitálódott. Vagy inkább derékba tört.

A föld fölötti rész már nem akart gyökeret ereszteni, a csonka szárat még locsolgatom, hátha, de nem mutat életjelet. Nagynéha még beszélek is hozzá. A kómában fekvő embernek is jót tesz állítólag. Erről eszembe jut Murakaminak az Underground című riportkönyve. Az 1995-ös tokiói szaringáztámadásról, annak áldozatairól, és az ő hozzátartozóikról szól. Ír benne egy lányról, aki a megfelelő orvosi ellátás, és a testvére szerető gondoskodása hatására nagy előrelépést tesz a gyógyulásban. Ez a történet fogott meg a legjobban az egészből.

Szóval veszek egy másik növényt a növényboltban.

A korallvirágom pedig eldobálja azokat a nagy leveleit, amikkel hozzám került, de helyettük új hajtásokat növeszt. Abban a növényben bízom, bírja a kiképzésemet. Még két virágot is hozott, mert kellően sötét sarokban tartottam. Azt hiszem meg is kell metszenem, majd utánanézek hogyan, tudatlanul nem vágok bele. :)

Címkék: este növény  |   | 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr901303860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipesz. 2009.08.12. 08:17:10

Milyen növény? Esetleg tápoldatot adhatnál neki, azért nem fog haragudni. Vagy aszpirint, és Vivalditól a Négy évszakot mindenképp játszd le neki. :)

Τunγacsáp 2009.08.12. 15:33:58

@csipesz.: Nemtommilyen-növény. Tápot kapott a megmaradt része, meg most el lett rendesen dugványozva a hajtása gyökereztetőhormonnal.
Sőt, vettem piros korallvirágot, meg a fehérből is dugványoztam, hadd szaporodjon!
Igenis, előkaparom CD-n, azt hiszem megvan valahol, aztán körbeültetem a növényeket a szobában, fülükkel a hangfalak felé. :)

Τunγacsáp 2009.08.12. 21:52:57

@csipesz.: Azt hittem az aszpirinnel viccelsz, de most olvastam róla. Bár úgy írták, hogy "lehet, hogy babona, de azért..."
Viszont nincs aszpirinem. Pedig most már bebizonyosodott, hogy tényleg mindenre jó! :)

Τunγacsáp 2009.08.14. 00:41:54

Öccáé' vannak a korallvirágok a Mammut 1 mögött. Én meg ezerkettőért vettem. Na sebaj, két hónap, és virágoznak a dugványaim. :)

Τunγacsáp 2010.03.20. 22:53:03

A dugványaim azóta se virágoztak, csak nőttek, viszont az eredeti korallvirág megadta magát. :(
Locsolok egyet. :)
süti beállítások módosítása