2009.09.27. 10:00| Szerző: Τunγacsáp

Csak így tényszerűen, pontokba szedve:

  • Reggel fél hétkor arra ébredtem, hogy köhögök. Egy bögre forró tea, a lázmérő 37,1-et mutat.
  • Éhes voltam, de kedvem nem volt enni semmit, egy bögre forró kakaót reggeliztem.
  • Tegnap estére megfájdult a hátam. Megerőltethettem tenisz közben. Görnyedten járok.
  • 4-0-ra vezettem, és onnan kaptam ki.
  • Dolgozni kéne egy kicsit, hogy elemeződjenek az adatok, de kétoldali munkaundorom van.
  • Sok egyéb frusztráló dolog, amikkel nem szoktam törődni, csak ilyenkor mégis előjönnek.
  • Ja, hideg is van, kicsit fűtöttem, hogy fel bírjak kelni, most pulóverben ráz a hideg.

Közben megtaláltam az egyik kedves zeném régebbi verzióját. Ez is olyan időtlennek tűnik nekem, mint a Veracocha.

Ahogy én megszerettem:

Ahogy ezt régebben művelték:

Szép vasárnapot! Vagy ami van éppen, amikor olvasod! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr431410038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Τunγacsáp 2009.09.27. 13:32:37

37,5 fok.
Kaptam ebédet. :)
Azt meg nem is mondtam, hogy péntekre elfogyott a kávé itthon. Most találtam capuccinoport, de az egy merénylet az ízlelés ellen. Honnan van nekem olyanom???

Τunγacsáp 2009.09.27. 18:24:05

38,0 fok.
Felébredtem. Most már jöhet egy algopyrin, főzök még teát, és kéne valami fokhagymás kaja, amit lekísérek ACC-vel. :)
H1N1? :D
Mindenesetre a munkahelyem felé egy lépést sem teszek holnap szerintem.

Τunγacsáp 2009.09.27. 20:50:33

37,2 fok.
Most már egész jó a közérzetem. Tolok még egy mézes teát, meg egy C-vitamint. :)

nessun norma 2009.09.28. 12:26:13

Na hát gyógyulj meg szépen. :) Küldjek egy kis bolonyait (bár az nem fokhagymás :D)? :D :D :D

Τunγacsáp 2009.09.28. 12:30:38

Majd szép leszek, ha meggyógyulok. :)
Honnan tudod, mi volt tegnap vacsorára? :D (külön tettem bele fokhagymát)

Most leginkább két dologra vágyok. Az egyik egy tepsi lazannya. :)
süti beállítások módosítása