2008.11.01. 02:24| Szerző: Τunγacsáp

Egy ismerős ébresztett fel a vonaton egy megállóval később, mint kellett volna. Ez nem nagy baj, alig kell többet gyalogolni, meg végre történt valami szokatlan is.

Szar hangulatban baktattam hazafelé, és egyszercsak bevillant, hogy talán ez a videó helyretesz majd kissé, és lőn:

kb. 8:00-tól

Nem tudok megbírkózni dolgokkal. Hiányzik valaki, aki mellettem van, és hisz bennem. Még ha van is ilyen valaki (azért talán akad :)), a konkrét fizikai jelenléte hiányzik, hogy MOST, ITT megfoghassam a kezét, a szemébe nézhessek...
Leszarom, hogy ez mit jelent. Hogy gyenge és szánalmas vagyok. Ez vagyok én most. Majd lesz valami.

Igyekszem jól érezni magam.

...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr54743354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása