2009.07.22. 23:12| Szerző: Τunγacsáp

Szépen nézek ki. Na persze úgy is, de átvitt értelemben gondoltam. :)

Túl kell biztosítanom az ébresztésemet, mert második nap, hogy elaludtam, aztán csak úgy egyszer találomra kinyitottam a csipám. Kárpótlásul kaptam ajándékba egy selyemnyakkendőt. But there is no such thing as a free lunch. Zs*rburgert ettem, hátha fogyok megint. :)

Milyen már, mikor ott a célszalag, aztán fogják magukat, és hátrébb viszik? Az ember azért nyit hajrát egy adott távra, mert pont azt bírja még ki teljes erővel. De ha beértem végre, akkor szénné égetem magam a strandon, koktélt szürcsölök, és ööö, ja, lesz nekem egyéb más teendőm is. :S

Szóval vagy ide se dugom az orrom, meg máshová sem, vagy ha már nagyon kivagyok, akkor mégis. Legalább légkondi lesz. :)

Csók!

Címkék: én este desaparecidos  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemvanblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr361262037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása